اره
من هم نوشابه هم دلستر میخورم
بعد ۴۰ خوردم
ارره عزیزم اصلا ب غذات حساسیت نشون نده بچه ها همشون کولیک یا همون نفخ دارن فقط زمان احتیاج داره درس بشه من همه خوردم الان دخترم بعد ۴۰ خوب خوب شده شکمش
لامصب خیلی شیرو زیاد میکنه
ولی صدای تق تق استخوانارو در میاره
اره من میخورم ،شیرم و زیاد میکنه
آره کم
اره.
اره من میخورم
بعد ده روز خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.