خانمایی ک شیر میدین نوشابه میخورین

۱۰ پاسخ

اره

من هم نوشابه هم ‌دلستر میخورم

بعد ۴۰ خوردم

ارره عزیزم اصلا ب غذات حساسیت نشون نده بچه ها همشون کولیک یا همون نفخ دارن فقط زمان احتیاج داره درس بشه من همه خوردم الان دخترم بعد ۴۰ خوب خوب شده شکمش

لامصب خیلی شیرو زیاد میکنه
ولی صدای تق تق استخوانارو در میاره

اره من میخورم ،شیرم و زیاد میکنه

آره کم

اره.

اره من میخورم

بعد ده روز خوردم

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد