خانوما ساندویچ همبرگر شما میخورین تو شیر دهی ؟؟

۲ پاسخ

من میخورم
اما پنیر توش رو نه ( بچم بالا میاره اگر بخورم )

اره من میخورم اگه بچت حساسیت نداره بخور

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان حسن مامان حسن ۱۰ ماهگی