الی قنشگم عیدت مبارک😍♥️الهی که همیشه حال دل خودت و لنای عزیز خوب باشه🌿.
من که بجز حبوبات همه چیز میخوردم حتی پرتقال و بقیه میوه ها ؛حتی گوجه و خیار مونده به اینکه دخترت اذیت بشه یا نه ؛پسر من که کولیک اینا نداشت ؛شیر تا ۱۵روز اینا نخوردم اما ماست میخوردم بعدش شیرم خوردم .کاهو اینا میخوردم برا شیرمم خوب بود .
پیاز و ترشی و این چیزا نمیخوردم.
همه چی بخور ،کم کم بخور
این اشتباهو نکن
بخور بعدش بلافاصله عرق نعناع بخور ک هم خودت نفخ نکنی هم نی نی
چون اگر نخوری مزه غذاها توشیرت نمیره بعد ک بچت ب غذا میافته اونم اون غذاهارو نمیخوره اذیت میشی
چیزایی ک خودم خوردم .. ماهی باخرما.شیربرنج.مرغ. ابگوشت گوشت ولپشونمیخورم.. ماست خیلی کم خوردم. پنیروتخم مرغ، کره،حلوا، ارده وشیره.. حبوبات نمیخورم .ماکارونی خوردم چیزی نشدباقورمه بدون گوشت لوبیا .. میوه نصف سیب وپرتقال میخوردم نی نی بالامیورداینا ازکم شروع کن ببین اذیت میشه نی نی دیگ نخوری
همه چی ممنوعه 😫
هرچی میخوای بخوری میگن نفخ داره
توی ده روز اول همه چی بخور
من اشتباه کردم نخوردم
البته من بچم زردی زیاد داشت
الان کم کم دارم میخورم که عادت کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.