۲ پاسخ

همه چی میخورم😶فقط هنوز دیزی نخوردم

من اب نمیخورم بجاش دلستر میخورم و چیزای نفاخ بهتره کمتر یا اینک نخوریی

سوال های مرتبط

مامان مو طلایی🐣 مامان مو طلایی🐣 ۱۱ ماهگی