۴ پاسخ

غذاهایی که نفاخ هست نخور
انواع حبوبات نخور(البته در ماههای اول ) بعد از دو سه ماه اکی هست ، نفخشو بگیری مشکلی نداره
غذاهای چرب و سرخ کردنی نخور
غذاهای ادویه دار نخور
سیر و کلم و ترب نخور
هندوانه برای افزایش شیر خوبه ولی متاسفانه نفاخه
نوشابه کافئین داره اصلا و ابدا نخور
قهوه کافئین داره نخور

منم شیرم کمه چی بخورم شیرم زیاد شه؟؟

تقریبا هیچی ....😭😭 من تا سه ماه فقط!برنج سفید میخوردم با گوشت یا مرغ یا ماهی ساده.
هر مدل خوروشت که بخوری ممکنه بچه نفخ کنه یا شیرت طعمش بد بشه نخوره.لبنیات تست کن رو بچه ببین با ماست و پنیر دلش درد نمیگیره.تخم مرغ بخور با روغن محلی.سه ماهش که تموم شد شروع کردم به تست کردن مواد غذایی.که ببینم با کدومش دلدرد میگیره.
مایعات زیاد بخور.چابی کمرنگ. من سویق کودک با پنج شیره قاطی میکردم تو یه لیوان آب ولرم روزی دوبار میخوردم .قطره شیرافزا خوبه.

رازیانه پودر شده با پودر قند ترکیب کن روزی یه قاشق بخور...آبگوشت بخور...پای مرغ...چایی...عدسی

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی