۲ پاسخ

من بچه سومه دوتایی قبلی طبیعی بود اما این هنوزبریچه باز قرارع برم ۱هفته دیگه سنو اگ سفالیک نشده باشه سزارینم

منم الان اینجوری شدم دوهفته شماام دیگه ب زایمان نزدیک میشی طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی