۴ پاسخ

۲روز بعدش

خواهش میکنم ان شاالله که باردار بشی به حق اقا امام زمان برای منم دعا کن باردار بشم این ماه خسته شدم از بس قرص وامپول زدم

اگه درست بگم فکر کنم یه هفته شایدم کمتر دقیق نمیدونم به خدا

اره ممکنه ان شاالله که لانه گزینی باشه

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو 🍋‍🟩 مامان لیمو 🍋‍🟩 هفته سی‌ودوم بارداری