خانوما دلایلی که باعث سزارین میشن چیا هستن ‌
؟

۸ پاسخ

جفت سر راهی
به پا بودن بچه
تنگی لگن
افت ضربان قلب بچه
مدفوع کردن بچه

خانومهایی کع قبلا تجربه زایمان طبیعی یا سزارین داشتن میشه تجربیاتشون رو به اشتراک بزارن برای ما مامان اولی ها 🫠ممنون میشم

من سزارین شدم چون تو سونو گفتن وزن بچه بالاست که البته خطا داشت

قرارگیری خود بچه یعنی اگه نچرخه و سرش بالا باشه باید سزارین بشه ، لگن مادر کوچیک باشه ، دوقلویی باشه ، بجه تو خطر باشه مثلا من خودم طبیعی بودم چون بچم مدفوع کرده بود اورژانسی سزارین شدم

قرارگیری خود بچه یعنی اگه نچرخه و سرش بالا باشه باید سزارین بشه ، لگن مادر کوچیک باشه ، دوقلویی باشه ، بجه تو خطر باشه مثلا من خودم طبیعی بودم چون بچم مدفوع کرده بود اورژانسی سزارین شدم

این بچه نچرخه سرش پایین نباشه
بارداری پر خطر باشه
یاکه رحمت برای زایمان بیشتر چندسانت سانت باز نشه اورژانسی عملت میکنن

وزن بچه میگن بالای ۴ باشه .یااینکه چسبندگی جفت ابنا شدید باشه یا دیابتی یا بریج.خداکن برای ما بریچ باز وزن بالا🤣🤣🤣

بریچ بودن بچه
مادر دیابتی پر خطر
بقیش اورژانسی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد