۸ پاسخ

همونطور که دوستان گفتن واسه منم فقط الو بخارا انجیر برگه زردالو و روغن زیتون جواب داد... یعنی تمام پمادا و دکترا هم بری هیچی به اندازه اینا جوابگو نیست. چون شکمتو روان میکنه
حتما همشو بخر هررزو استفاده کن یه جوری خوب میشی که انگار بواسیری در کار نبوده

پماد انتی فیشر رکتول بخر مدام بزن خیلییی بهترت میکنه

همیشه چرب کن با پماد
و اینکه همیشه با آب گرم خودتو بشور

تا بزرگ نشده برو عمل کن. بابام ۲۰ سال این مشکلو داشت الان عمل کرده همش مبگه راحت شدم کاش همون ۲۰ سال پیش عمل میکردم. برا بابام خیلی بد بود یه تیکه از رودشم برداشتن

من دوبار عمل کردم
ولی گاهی که درد میکنه
دنبه گوسفند از بیرون میگیرم میشورم تمیز
بعد یکم رو گاز میگیرم میکروبش برا مثل شیاف میدم داخل تا یه هفته خوب میشم

عملش اصن ترس نداره
کلا یه ربع میکشع
بعدش کلا راحت میشی عوضش

خیییلی بده منم دردشو کشیدم گرریه میکردم یعنی
فقط باید قرص و چیزای ملین استفاده کنی ک یبوست نشی

چرا نمیری دکتر عمل کنی؟

سوال های مرتبط