۶ پاسخ

نظر من اینه الان بری چون هرچی زودتر بفهمی قندتو راحت تر میشه کنترلش کرد. هفته ۳۰ بنظرم خیلی دیره

از۲۴تا۲۸

تا ۲۸ هفته

الان برو

دیگه این هفته برو تا ۲۸ وقت داری

من ۳۰ هفته انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری