خانمایی ک واکسن 6ماهگی زدن چندتاس ؟درد داره

۵ پاسخ

یدونه تزریقی بود با دوتا خوراکی

۲ تا بودن

دوتا خوراکی عزیزم 2تا به پاش زدن بچه ی من فق، تب می کرد درد همون موقع زدن بود

سلام.همین الان دخترم وزدم الان برگشتم خونه بهش،تب بر دادم

دو تا خوراکی دو تا تزریقی.موقع زدن پسر من خیلی ناآرومی کرد ولی بعدش بهتر شد خدارو شکر سبکه

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان ♥️اسرا♥️ مامان ♥️اسرا♥️ ۱ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۳ ماهگی
مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی