۳ پاسخ

من امروز زدم دوتا تزریقی دوتا خوراکی دردش بیشتر از ۴ ماهگیه تبش هم از یساعت پیش شروع شد از صبح تب نکرد

برا دختر من یدونه تزریقی دوتاخوراکی

از ۲و۴سبک تر بود

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی