سرلاک برا صبحاته خوبه؟؟؟

۳ پاسخ

خوب عریزم منوخودمودادمیدم خاهرمیدادالان ماشاللهدبجه هاش یکید۲۱سالش یکش ۱۳سرلاک تپلشون میکرد

اره من میدم

به نظر من سرلاک چیز خوبی نیست و خودمم نمیدم به بچم

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۱ سالگی
مامان مانی مامان مانی ۲ سالگی