سرلاک برا ۱۰ ماهه خچی خوبه؟

۶ پاسخ

سرلاک مواد نگهدارنده و افزودنی نداره دکتر گفت

گندم و خرما گندم و چندمیوه

براش اوتميل درست كن
سرلاك هم گرونه هم امثرا افزودنى و نگه دارنده داره

گندم ومیوه،گندم وخرما

از سایت حکیم بانو سفارش بده

سرلاک های داروخونه رو نخر که نگهدارنده داره و به نطرم اصلا خوب نیست من از محصولات ای بانو استفاده کردم که طبیعی وارگانیک هستن

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۱ سالگی
مامان parham مامان parham ۱ سالگی
مامان تابان مامان تابان ۲ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۸ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا ۱۶ ماهگی