۸ پاسخ

اگه رفلاکس هم داره ببر دکتر آلرژی به پروتئین گاوی هم داره؟
اگه نداره گیگوز بهتره

پسر منم با اپتامیل ۲ یبوست شد نان اوپتی پرو بازم بدتر شد الان گیکوز داده دکتر همونه وضعیت

اگ اذیت نیس ک خیلی بهتره زود ب زود پی‌پی نکنه

مامان آسنا
سلام عزیزم خوبی گلم؟آسنا کوچولو چطوره؟نبردی دکتر آسنا رو برا رفلاکس؟

من اپتامیل میدم اوکیه

من ببلاک میدم خوبه

هرچند روز شکمش کار میکنه؟

رفلاکس هم داره

سوال های مرتبط