نه عزیزم دختر من ۱۳ ماهگی دندون دراورد دکترم بردمش گفت تا ۱۵ ماهگی ممکنه طول بکشه در نیورد اونموقع بیار براش ازمایش بنویسم امپول بزنم ک دندوناش در بیاد ک خداروشکر کار ب اونجا نرسید
دخترم دندون نداره،پسرم 13, ماهش بود دندون درآورد
تا ۱۴ ماهگی وقت داره نگران نباش
پسر منم هنوز در نیاورد هنوز ننشت ولی دستش میگیره بالشت بلند میشه
دخترمنم اصلا خبری از دندون نیست
پسر منم نداره هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.