۱۴ پاسخ

دختر من دوتا پايينيش سه چهار روزه در اومده

پسر منم هنوز درنیاورده

منم درنیاورده

عزیزم مبلاتوچندمی فروشی؟

خواهر من ۱۱ ماهشه هنوز در نیاورده

اره عزیزم تازه میگن هر چی دیر تر در بیارن راحت تر میشه واسشون

بله عزیزم هر چی دیرتر بهتر

من دوتا شش ماهگی در اورد

بچه منم

تا یکسال و سه ماه طبیعیه بعدش دیگ غیر طبیعیه

ویتامین دی میدین؟

دختر منم هنوز دندون در نه یاورده

اره تا یکسال و خورده طبیعیه

بله تا ١٤ماهگي فرصت داره

سوال های مرتبط