۹ پاسخ

پسر من ی هفته نیست در اورده
دختر داییمم دو هفته از پسرم کوچیک تره اونم اصلا در نیاورده
من قبلا برده بودم دکتر گفت تا ۱۵ ماهگی طبیعیه بعدش اگه در نیاورد ببرمش

دخترم منم هنوز خبری از دندون نیست فعلا وقت هست نگران نباش

پسرم منم تازه میخواد در بیاره

منم دخترم چند روز دیگه یه سالش میشه هیییچ اثزی از دندون نیس حتی ورم نکردن لثه هاش

مال منم بردم دکتر گفت هرچی دیتر در بیاره دندونش بهتره
تا۱۳ ماه جا داره

تا ۱۳ماه طبیعیه من دخترم ۴تا داره همه میگن زود در اورد ولی اینم طبیعیه

بله عزیزم دختر من یک سال و دوماه بود اولین دندونش در اومد

تا ۱۵ ماهگی طبیعیه

پسر من تازه یه دونه در آورده

سوال های مرتبط