۳ پاسخ

بنظر من وقتی معاینت میکنه بپرس دهانه رحمت نرم و سفتیش چطوره
و اینکه طول سرویکست چقدره؟(مامابامعاینه حدودشو میفهمه که کمه یا زیاد)
اگه دهانه رحمت سفت نیس و زود پیش روی میکنه و طول سرویکستم زیاد نیس میتونی زایمان طبیعی راحتی داشته باشی

مهم ترین اصل برای زایمان طبیعی اینه که نترسی چون وقتی بترسی خودت و بدنت همکاری لازم رو نمیتونه بکنه و برات سخت میشه

خودتم میگی طبیعی بنظر من که اسمش روشه طبیعی همه چیش بهتره حالا تو خوبه که ماما همراه هم داری توی شهر ما نداره ماما همراه🫠

سوال های مرتبط