بنظر من وقتی معاینت میکنه بپرس دهانه رحمت نرم و سفتیش چطوره
و اینکه طول سرویکست چقدره؟(مامابامعاینه حدودشو میفهمه که کمه یا زیاد)
اگه دهانه رحمت سفت نیس و زود پیش روی میکنه و طول سرویکستم زیاد نیس میتونی زایمان طبیعی راحتی داشته باشی
مهم ترین اصل برای زایمان طبیعی اینه که نترسی چون وقتی بترسی خودت و بدنت همکاری لازم رو نمیتونه بکنه و برات سخت میشه
خودتم میگی طبیعی بنظر من که اسمش روشه طبیعی همه چیش بهتره حالا تو خوبه که ماما همراه هم داری توی شهر ما نداره ماما همراه🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.