29هفته وپنج روز خوبه برا سونو وزن

۱۰ پاسخ

اره من ۲۹هفته و ۳روز رفتم

32هفته

بنظر من خوبه بین ۲۸ هفته تا ۳۲ هفته بری الان وقتشه بنظرم

30هفته و چند روز برو

من ۳۰ هفته رفتم

برگشتنی خونت ابجی؟

۳۱هفته به بعد هست عزیزم

اره گلم یبارم 34مینویسن که بری

دکتر من گفت ۳۰ هفته تمام برو.
بنظرم یک روز هم یک روزه

زوده دکتر برام ۳۲هفته نوشته

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهورا❤️خانم👣 مامان ماهورا❤️خانم👣 ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد