۵ پاسخ

ماشالله خوبه عزیزم

قدش چنده
ممکن قد بلند باشه خب
پسر من چهارماهگی ۸۲۰۰بود
ولی الان که دیگ داره مییشه پنج ماه انقدر شیزش کم‌شد که فکر نمیکنم وزن گرفته باش چیزی نمبخوره
عادیه سه ماهه دوم بچه ها امتناع از شیر دارن

سلام وقت بخیر ۷
عزیزم میشه درخواست دوستی بدید

نرمالِ نگران نباش برا منم همینقد بود پزشکش گفت خوبه

ماشالله خوبه وزنش
ببین اگه کمبود وزن داشته باشه یا اضافه وزن درمانگاه میگه

سوال های مرتبط

مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان تی تی 🌸 مامان تی تی 🌸 ۱۰ ماهگی
مامان محمد مهراد مامان محمد مهراد ۱۵ ماهگی