ب نوزاد هاتون آب میدید؟؟؟

۷ پاسخ

شیرخشکش آب داره دیگ😃😀

نه نیاز نداره زیر ۶ ماه

ن برا چی آب بدی

از وقتی کمکیو شروع کردم دکترش گفت اب حوشیده سرد شده بهش بدم

بله دکتر گفت

به هیچ وجه ندههههه
تا ۶ ماهگی
بعدشم تا ۱ سالگی فقط آب جوشیده شده

نه اصلا تا شیش ماهگی نباید داد

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی