اوخییییی باردار شدمممم🥹

تصویر
۷ پاسخ

وای خداروشکر منم شک کرده بودم آزمایش خون دادم منفی بود

شوخی کردم دوستان 😐🤣🤣🤣🤭

یعنی چی؟؟؟

طبیعی بودی یا سزارین

ووا الکی باباااا

مباركه ، اين فسقلي ٥ ماهشه باز بارداري؟

یعنی چی

یاخدا🫤

سوال های مرتبط

مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۱ ماهگی
مامان سوگندودیانا❤️ مامان سوگندودیانا❤️ ۱۵ ماهگی
مامان معجزه دوم مامان معجزه دوم ۱ سالگی