۳ پاسخ

از داروخونه نبات با طعم نعنا بگیر ،و بزار تو دهنت و بمک‌ هر شش ساعته فکر کنم ،و دیفن هیدرامین هم قرقره کن

سلام من از پریشب اینجوری بودم سفکسیم خوردم بهترشدم

آب ونمک غرغره کن

سوال های مرتبط