اگه مکمل های ماه های آخر بارداری نخوریم چی میشه؟؟

۸ پاسخ

وای من ک دیگ اوقم میگیره از هرچی قرصه

تازه ۳ماهم بعد بارداری باید بخوری😂

خودت نم نم پودر میشی در راه بچت😬😂

من از ۳۳ دگ نخوردم وزن جنین م رفته بالا وقت اهن میخورم

من قرص کلسیم و همش یادم می‌ره چند روز درمیون دارم میخورم

اهن نخوری کم خونی شاید بیاری اونوقت میشه زایمان زود رس

چرا اعتصاب میکنی با نی نی 😂😂😂

منم چند روزی یه بار میخورم😂دیگه حوصله ندارم چقدر این هشت ماه قرص خوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۴ ماهگی
مامان جوجه رضا🫄🐣👶 مامان جوجه رضا🫄🐣👶 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری