اول جوابا رو خوندم بعد خودم نوشتم هر چی ک خانوما گفتن رو من خوردم یعنی اگ رفتم آخرین سونو گفت وزنش کمه دهنمو جر میدم😂😂😂😂😂آب هویج بستنی آب طالبی بستنی کباب لیدی میل ی هفته خوردم بادوم گردو پسته البته دو هفته اس قطع کردم برا زردی بچه میگن خوب نیس بعدبستنی خالی ابگوشت حبوبات هر روز تخم مرغ آبپز میخوردم
پروتئین ،گوشت ، کباب ، چهار مغز
آجیل ،بستنی،میوه گوشت و مرغ ،کوبیده هم خیلی خوبه،تخم مرغ آبپز دکتر گفته روزی سه تا صبحونه بدون نان برنج هم کم بخور ولی خورشت گفت زیاد بخور،حبوبات هم خوبه
لیدی میل بخور
آب هویج آجیل تخم مرغ دانه چیا و در کل پروتئین
من بستنی شیر موز هندونه بادوم کباب کوبیده گوشت زیاد میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.