مامانا این چیه تو دهن پسرم دراومده بنظرتون

تصویر
۱۱ پاسخ

آفت هست نیستاتین بزن .لبشو پاره کردی خودت خووووو🤨

آفت زده خیلی هم میسوزه..تندتند آب نمک بزاره دهنش..جوش شیرین هم خوبه..داروخونه هم بری دارو میده

آفت فک کنم اگه سفید باشه یا چیز داغ خورده سوخته

آفته عزیزم‌ببرش دکتربهش دارومیده

افته از داروخانه دارو بگیر سریع خوب بشه بچه عذاب نکشه
الهی بگردم خیلی درد داره

انگاری ی چی داغ خورده اینجوری شده اگه آفت بود دون دون سفید ریز بودن

خیلی درد داره آفت زده 🥺

افته اب غوره با نمک قاطی کن بدون آب بده بگیره پاش خوب میشه

انگارمثل سوختگیه
غذاداغ نخورده

آفت زده عزیزم اگه خیلی اذیت میشه شربت دیفن هیدرامین قرقره کنه تو دهنش و بریزه بیرون خوب میشه سریع

گرمی خورده !!!!
چیزی توهم نخورده!!

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤲🙏💝 مامان هدیه خدا🤲🙏💝 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیسا🐣❤️ مامان آنیسا🐣❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیستم بارداری
مامان فندق💙💙 مامان فندق💙💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری