هیچی نیست خشکیه منم سه جا روی دستام زده همینجوریه فقط باید چربشون کنی تا خشکیش برطرف بشه همین
عزیزم اول که دراومد قرمز بود رنگش؟
اگزما عزیزم کرما درماسیف بخر بزن مخصوص اگزماس سریع خوب میشه
نمیدونم ولی منم خیلی وقته اینجای دستم دارم
اول مثل ماله شمابودبعداینجوری شد
هیچی نیست خشکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.