۳ پاسخ

باید خوشحال باشی داره تموم میشه !ذوق دیدن نینی باید حالتی خوب کنه من که‌میگم از پسش هر چی باشه بر میام

منم خیلی استرس دارم
شما افکارتون منفیه؟

منم خیلی البته هنوز نی نی سرپا هستش تا سونو آخری که برم

سوال های مرتبط

مامان ✨️فاطمه نورا✨️ مامان ✨️فاطمه نورا✨️ ۱۳ ماهگی