این چیه مامانا مال دخترم بالاست

تصویر
۲ پاسخ

یه عفونت خفیف داره بهتره دکتر ببینه ولی چیز بدی نیست
فقط اگر تب بالای ۳۸.۵ بیش از ۳ روز
بی‌حالی شدید، بی‌اشتهایی، یا تنفس تند راش پوستی یا تورم غیرعادی
بهتر سریع ببری دکتر وگرنه چیز مهمی نیست

اینم ترجمه شده اش

تصویر

سوال های مرتبط