اسم پسرونه پیشنهاد بديد 😐 هیچی اسمی پیدا نمیکنم

۱۷ پاسخ

من جات بودم دایان 😍خیلی با کلاسه و به دیار میاد

من اسم پسرمو مهربُد انتخاب کردم😍

شاهان قشنگه

کوهیار
دیان
دایان
دانیار
مانیار
دیاکو

دیار و دیان

دارا
نامدار
آرتا
نویار
میران
گرشا
رادمان

اسم ترکی مد نظرتونه؟

کیان میزارم😍🩵

من خودم خیلی اسم یاشار حسام کیان. کیارش. خیلی دوست دارم امیرحسین امیر محمد هم اسم خیلی قشنگی

ایوان 💙 یعنی خدای مهربان اسم بین المللی هم هست 💙

اگر میخوای به پسرت بخوره

دارا دانش دامون

آیهان آیکان ویهان آرادآیدین آراز

منم سامین😍

پندار هم به دیار میاد

من احتمالا بزارم شاهان

اگه بخوای ب دیار بیاد
دیدار .دیاکو

از اسم دیار راضی هستی؟

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🥹🩵 مامان پسر قشنگم 🥹🩵 هفته سی‌ودوم بارداری