مامانا اسم پسرونه خوشگل پیشنهاد بدینن هیچ اسمی به دلم نمیشینهه😩

۱۱ پاسخ

من از اسمای جدید بدم میاد
حس میکنم به اندازه ی کافی پسرونه نیستن
پسفردا بچم بی تستسرون میشه🥲😂😂😂
مرصاد و عماد قشنگه

عماد هم قشنگه
مسیحا

دایار یعنی یار مادر🩵

کیان
نیکان
سبحان

من ک گذاشتم آراز🥰🩵

آیهان

من میخوام بذارم اهورا

مهراد

سرحان

من میخام بزارم دیار

هامین
شایمان
سام
میراث
لیام
دیار
شاهان
👶🏻🩵

سوال های مرتبط