۳ پاسخ

سلام عزیزم میشه درخواست بدی

عزيزم زايمانت طبيعى بود يا سزارين؟ كدوم بيمارستان بودى؟

اینا ربطی ندارن به همدیگه
خود دارو پیمونه نداره؟ یا روی قطره چکانش اندازه نزده؟

سوال های مرتبط

مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۲ ماهگی
مامان طاهر مامان طاهر ۲ ماهگی
مامان آیماه🫧🩷 مامان آیماه🫧🩷 ۶ ماهگی