بچهااااا پلاکتم پایینه سزارین بشم خطرناکه؟

۴ پاسخ

پلاکتت چنده ؟ مال منم پایینه دکتر بهم گفت مشکلی نیست و میتونی سزارین بشی

چنده پلاکت خانوما برا منم ۱۴۷ هس دکتر گف فعلا زیادم کم نیس

اینو باید دکترت بگه .
من محض اطمینان پرسیدم گف موردی نداره ب خاطر کم خونی ولی پلاکتم خداروشکر بالاس

خیلی تخصصی هست دکترت چی میگه؟

سوال های مرتبط

مامان سوفیا 🩷 مامان سوفیا 🩷 روزهای ابتدایی تولد