پلاکتت چنده ؟ مال منم پایینه دکتر بهم گفت مشکلی نیست و میتونی سزارین بشی
چنده پلاکت خانوما برا منم ۱۴۷ هس دکتر گف فعلا زیادم کم نیس
اینو باید دکترت بگه .
من محض اطمینان پرسیدم گف موردی نداره ب خاطر کم خونی ولی پلاکتم خداروشکر بالاس
خیلی تخصصی هست دکترت چی میگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.