برا من285 چرا مهمه؟؟؟
دکتر داخلی نامه داد به ازمایشگاه که با دستگاه اندازه گیری نشه با چشم بشمارن گفت شاید مثل زنجیره پشت هم نباشن بخاطر همین هرچندتارو ۱دونه حساب میکنه
برا من 163 هستش امروز جواب آزمایشمو گرفتم چند باشه خوبه؟
من ۱۳۸ بود شبی دوتا قرص میخورم شده ۱۵۳
برا من این ماه ۱۰۰ بود😅
منم ۱۲۳ هست رفتم متخصص داخلی گفت زیر ۷۰ خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.