چجوری بفهمیم جنین اومده تو لگن؟ راهی هست؟

۹ پاسخ

آررررره .سرپایینه؟ تو سونو مینویسه دیگه

فکر کنم فقط معاینه میفهمن

قشنگ احساس میکنین که پایین ترین قسمت میاد بچه از طرفیم درد لگن میگیرین که من خودم یه ماهه دارم این دردو

من بیکینیم انقد تپل شده میشه اومده باشه پایین؟

من دکترم سونی کردش 4 شنبه پیش گفت بچه خیلی اومده پایین تو لگنه که برام روز جمعه تاریخ زده

منم دوسه روزه به همین فکر میکنم.
فهمیدی به منم بگو😂

منم سوالمه ولی فکر کنم سفالیک باشه ورزش کنی بیشتر میاد پایین

سوال منم هس🤣

سوال منم همین است

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد