۵ پاسخ

خداکنه هنوز گهواره داشته باشی و ببینی پیامم جواب بدی

خانوم عزیز .بچت چند کیلویی دنیا اومد؟
من ۳۳ هفته رفتم سنو گفت ۱۸۰۰ و کلی ترسوندم که کمه و کلی دارو داد برای وزن جنین
خیلی میترسم ریزی باشه سزارینی هم هستم میترسم حسابی

هر سی سی سی یک پیمانه شیرخشک

سلام دوتا باید بریزی هر3۰ یک پیمان

رو قوطی نوشته که

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان رادوین ❤️ مامان رادوین ❤️ ۲ ماهگی