سلام خانما خوبین؟چند هفته سونو ntاول رفتین؟

۸ پاسخ

13هفته

من ۱۱هفته پنج روز میرم اشکال داره؟.

میشه توضیح در خصوص سونو بدین کاربردش چی هست سپاس.

۱۲هفته

۱۲هفته۳

من دیروز رفتم ۱۲ هفته

۱۲هفته و دو‌روز

۱۲ هفته ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی ❤️ مامان مامان تودلی ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد