نه امکان داره در بیاره .مطلق نمیشه گفت ۳ماهگی در نمیارن .علائمش از الان تقریبا شروع میشه
بستگی داره معمولا توی ۴ ماهگی جوونه میزنه تا ۷ ماهگی درمیاد ولی هر چی دیرتر دربیاد بهتره
من خیلی مامانارو دیدم تو۳ماهگی ب بعد بچشون دندون دراوورده.غیر ممکنم نیستش.
بچه من الان دراورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.