وزن ۲۶۰تو 18هفته و4رپز خوبه ؟؟؟

۷ پاسخ

آره عزیزم من۱۸و ۲ روز۲۵۰بود

خوبه ماله من ۱۸ هفته دقیق ۲۴۵

من۱۷هفته و۳روز رفتم ۲۰۶گرم بود

ماشاالله خوبه..دخترمن 18هفته 232گرم..اما پسرم257گرم زده تو آنومالی

انگار واقعا کپلیه😍😁
من ۱۸ هفته و ۱ روز ۲۳۴ گرم بود

منم ۱۸ و یک روز ۲۶۰ بود این هفته خوبه نرماله😍

اررره نرماله

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو💞 مامان پناه کوچولو💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قلبم👣🩵🐣 مامان قلبم👣🩵🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد