18هفته و6برا انومالی خوبه برم؟

۶ پاسخ

من دکترم خودش 18 هفته و 6 روز بهم نوبت داد واسه انومالی

اره خوبه

عالیه

اره خوووبه

اره من ۱۸ هفته ۳روز رفتم

عالیه

سوال های مرتبط

مامان دخملم مامان دخملم هفته بیستم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقل خانوم🎀 مامان فسقل خانوم🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💓معجزه💓 مامان 💓معجزه💓 هفته سی‌وپنجم بارداری