سلام میگم 18هفته و دو روز برم انومالی زود نیس؟

۱۳ پاسخ

بهترین وقتشه منم اون موقع رفتم

بهترین تایمه

نه عزیزم بهترین موقعشم هست

نه عزیزم موقعشه دیگه

۱۸هفته تا ۲۲هفته میتونی بری من میخوام ۲۰ یا۲۱هفته برم که میوفته اوایل فروردین

بهترین زمانشه

نه وقت مناسبیه

بهترین وقتع

ن خوبه

عالیه برو

۱۹هفته و چند روز بهترین زمان

نه دیرم میشه

نه زود نیس

سوال های مرتبط

مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری