خانما وزن بچم تو 18هفته 248گرم خوبه یا کمه

۱۰ پاسخ

خوبه
واسه من ۲۱۰ بود
دکتر گفت باید ۲۰۰ باشه تا۲۳۰
ماشالا بچه شما توپولیه

عالیه

ن هیچی دل من نمیخواد

194گرم

خوبه عزیز

برامن کمه یعنی اما دکتر چیزی نگف

خوبه واس من ۲۰۰ بود

خوبه ولی کلا الان وزن مهم نیس

وزنش خوبه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان پناه کوچولو💞 مامان پناه کوچولو💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان قلبم👣🩵🐣 مامان قلبم👣🩵🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری