خانما طول کانال سرویکس 37 تو 18هفته خوبه ؟

۵ پاسخ

مرسی عزیزم لطف کردی💕

زود وقت میده یا میگه یه ماه قبل باید وقت میگرفتی؟

عزیزم شما انومالی کجارفتین؟؟؟

مال من هفته ۱۴ .۳۵بود دکتر گفت خوبه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه🤰🏻🩷 مامان پناه🤰🏻🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی