مامانا بخیه های سزارینم یکم میسوزه.. عادیه؟؟

۴ پاسخ

آره عادیه اگه خبلی میسوزه اذیتی شیاف دیکلوفناک بزار

شیاف، سشوار خیلی عالیه .دونه هم بده

اره عادیه

اره نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد