منم میسورزه بخیه هام هنوز
آره هنوز سه روزه عادی مال من الان خوب شد
آره عرق میکنم میسوزع
اره عادیه
عادیه تا ۱۰ روز درد و سوزش و حالت کشیدگی
واسه منم سمت راستش خیلی میسوخت😬
چون ابتدا و انتهای برش و بخیه اس درد میکنه به مرور خوب میشه
اره عادیه ولی مفنامیک اسید بخوری خوب میشه
ارہ شیاف بذار
اره برای منم سمت راست میسوخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.