۹ پاسخ

منم میسورزه بخیه هام هنوز

آره هنوز سه روزه عادی مال من الان خوب شد

آره عرق میکنم میسوزع

اره عادیه

عادیه تا ۱۰ روز درد و سوزش و حالت کشیدگی

واسه منم سمت راستش خیلی میسوخت😬
چون ابتدا و انتهای برش و بخیه اس درد میکنه به مرور خوب میشه

اره عادیه ولی مفنامیک اسید بخوری خوب میشه

ارہ شیاف بذار

اره برای منم سمت راست میسوخت

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد