دوستان تو غربالگری اول جنسیت مشخص میشه???

۷ پاسخ

نه عزیزم احتمال فقط

احتمال میدن اگه معلوم باشه

تو ان تی اره

اره بعضی سونوگرافی ها میگن صدرصد

مال من گفت پسره

من 11هفته بود گفت بهم
بچم هم ماشاءالله درشت بود😅

بعضی از دکترا ان تی میگن

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶💙 مامان هیراد👶💙 ۴ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرحام مامان پرحام هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تودلی💙 مامان مامان تودلی💙 هفته هشتم بارداری