۴ پاسخ

منم بایدبخرم ازهمینا کوچیکش دارم بایدبزرگتربگیرم میگم اینا سرشیشه متوسط هم دارن مال خودش احساس میکنم میک ک میزنه زودسیرمیشه خسته میشه

من این برندای ایرانی رو قبول ندارم بچه همش نفخ میکنه اصلا استاندارد نیستن اگر کامل شبرخشکیه براش اونت یا دکتر براون یا هی اور شی بگیر

شماها چند میدین هر چند ساعت

من تا۱۲۰میدمش

سوال های مرتبط

مامان میران♥️♥️ مامان میران♥️♥️ ۶ ماهگی