خانما ک بچه سه سال دارین بلدن مداد دست بکیرین

۵ پاسخ

من دخترم کج و کوله میگیره🤣🤣دایره یادش دادم میکشه اونم کج و کوله میکشه

اره تقریبا بلده

بهداشت بمن گف ک باید بتونه درست دستش بگیره و دایره و مثلث و اینجور چیزارو کمو بیش بلدباشه

اره یواش یواش باید یادش بدی میگیره دستش ولی درست نه
باید کم‌کم یادش بدی چجوری درست دست بگیره البته زودم هست تا ۴ سال اینا جا داره

هنوز براشون زوده
استخون بندیشون درست نیست ک بتونه قشنگ مداد بگیرع
بزار راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان آنیلا مامان آنیلا ۷ ماهگی
مامان دوتافرشته😍👼😍 مامان دوتافرشته😍👼😍 ۱۵ ماهگی