دارن امپول ریه و سولفات میزنن برام😞😞

۱۲ پاسخ

من شیش تا آمپول ریه فقط زدم به غیر از سولفات

نگران نباش منم هفته سی زدم دوروز پیش هم یکم لکه دیدم که قطع شد و الان استراحتم هیچ چیز جز استراحت کمک نمیکنه بهمون

چرا چیشده

نگران نباش 🥺

منم امروز بستری شدم بخاطر فشار بالا و دکتر آمپول ریه رو تجویز کرد

منم امروز بستری شدم بخاطر فشار بالا و دکتر آمپول ریه رو تجویز کرد

منم ۱۷ روز پیش جفتشم زدم

نترس میزنن که اگه زودتر دنیا اومد ریه کامل باشه 🐥😊

منم باید برم بزنم زایمان زودرسم

منم ۲۸هفته امپول ریه زدم،نترس

خوبه ک ناراحتی نداره انشالله ک سازگار باشه به موقع زایمان کنی

چرا دلیلش چیه؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان منیسا🥰 مامان منیسا🥰 ۱ ماهگی